Online møde: Fremtiden for Elektroteknik & Automatik

Invitation til Online møde 25. juni kl. 15:00
Kære medlem af Elektroteknik og Automatik
På generalforsamlingen 27. marts 2026 drøftede vi foreningens fremtid, og flere medlemmer pegede på behovet for at finde en ny ramme for det faglige fællesskab. Det blev blandt andet nævnt, at det er blevet vanskeligere at løfte opgaverne i en traditionel foreningsstruktur, og at ressourcerne ofte er begrænsede. Samtidig blev der udtrykt ønske om at bevare det faglige miljø og muligheden for at mødes, dele erfaringer og engagere både medarbejdere og unge profiler.
En ny ramme for Elektroteknik og Automatik
På baggrund af drøftelserne og forslagene fra generalforsamlingen har vi nu afholdt et møde med DDV, hvor vi har talt om mulighederne for at fortsætter som et fagligt netværk under Den Danske Vedligeholdsforening (DDV) – i stedet for som selvstændig forening.